22 czerwca 2011

hej u mnie jak zwykle tak samo ;/ nic się nie zmienia... jedynie co to pogada :(
bylo tak ladnie a czasami wydaje mi się że gorące lato to tylko takie coś z tzw opowiadań ...
mam nadzieję że to slonko w końcu sie pokaże na dłuzej :)
Wczoraj bylam na zakupach  o to co upolowałam z ciuszków ...


 Bluzeczka-koszula w ślicznym hmm  łososiowym (chyba) kolorku ...firmy CROPP&Town
 
 Bluzeczka w kolorze landrynkowym najlepszej jak dla mnie firmy emtivi (nie rozciąga się, nie kurczy) poprostu świetny material ...
Sukienka a`la jeans... jak ja przymierzyłam to poczulam się jak mała dziewczynka :)
sukieneczka za kolano przewiewna świetny material, dekolt a pod biustem wstążeczka(ktorej na zdjęciu niestety nie widać:()...
 strój kąpielowy- na wyjazd... jeszcze musze kupic sobie ze 3 ale zadne mi sie nie podobaja ;/

A to upolowałam parę dni temu :
kremik niemieckiej firmy CD do skóry normalnej i wrażliwej (naprawde polecam)
używam go codziennie i jest poprostu świetny ... skóra jest delikatna i "mięciutka"
nie zostawia tlustego filmu...
a to cienie hmm firmy Buterfly- uwagę przyciągly sliczne cukierkowe kolorki... 
na powiece tez zdają egzamin ... 
lakiery do paznokci -kolory sliczne w skali od 1 do 10- 10, trwalosc 10 ... polecam a rózowy i zielony spodobal mi sie najbardziej jak pomaluje paznkocie od razu pochwalę się efektem końcowym :)
Podkład kryjący o przedłużonej trwałości do skóry suchej i normalnej.Ultralekka i bardzo komfortowa w użyciu konsystencja podkładu doskonale ujednolica kolor skóry i ukrywa wszelkie niedoskonałości cery, czyniąc ją świeżą i promienną przez cały dzień, bez konieczności poprawek. Pielęgnuje, nawilża i łagodzi podrażnienia dzięki zawartości witamin A, C i E, prowitaminy B5 oraz masła shea. Nie pozostawia śladów na ubraniach.- mogę go polecić. Ja wybrałam tą wersje tego fluidu jest jeszcze opcja do skory suchej...
Woda perfumowana Salvadora Dali`ego- zapach sliczny ale szybko się zużywa ;/ mam je od tamtego tygodnia a w buteleczce mniej niz pol... i zapach tez niezbyt trwaly...choc na ubraniach czuć i to na drugi dzien! 


pozdrawiam ...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz