15 czerwca 2011

~ kolorek wlosków ~

Hej ;)
po wczorajszym wypadzie na miasto cel- Rosmann niestety kupilam tylko odżywkę do wlosow i dwa lakiery ktore wpadly mi w oko od razu.
Dzis odwiedzilam fryzjera aby troszkę na lato przyciemnic sobie kolorek, fryzjerka zaproponowala mi baleyage i wyszly mi dosc ciemne z mojego bardzo jasnego blondu... Wstawie zdjecie jak najszybciej ;) myśle że jest fajnie a zawsze spowrotem moge przejsc na blond  .. ;)


Ostatnio kupilam sobie lakier w odcieniu fioletu- wrzosu
o to jak wygląda na pazurkach ... firmy nie pamiętam przepraszam ale jestem w pracy a lakierek zostal w domku... obiecuje że napiszę i pochwalę się kolorami nowych lakierów.


Chciałam się jeszcze pochwalić swoim malym skarbem...
Jest prześliczna i najukochańsza na świecie (choc przegryzla mi 3 ladowarki) ;)
Ma na imie Zuzia i ma 7 m-cy ;D

1 komentarz:

  1. Mój królik już mi tyle rzeczy zdewastował w mieszkaniu, że nie nadążam z kupnem nowych:) więc się ciesz, że na razie 3 ładowarki zostały uszkodzone :) Mój królik ma już 2 lata, sporo go już nauczyłam ale jak tylko zniknę mu z pola widzenia od razu psoci :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń