2 marca 2011

witajcie

Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, że miło choć nie którym czyta się moje posty...
Napiszę co u mnie.
No więc wstałam z ogromnym strachem, w nocy śniło mi się że potrąciłam człowieka.
Nie wiem czy ten sen mial jakieś znaczenie i sens bo jeżdzę samochodem do pracy... na szczęście rano nic się nie stało  i mam nadzieję że wracając z pracy do domu dojade szczęśliwie i bez żadnych zadrapań na lakierze itp. Pisze do Was bedąc w pracy bo mam trochę luźniejszą godzinę...
Wrócę do domu po 16 i jak zwykle zmęczona dniem nie będę miała siły na nic...
Przydał by się jakiś wypad do kosmetyczki na jakieś małe zabiegi (maseczki itp )bo ostatnio troszkę siebie zaniedbałam...ale niestety nie ma czasu wracam z pracy to już przeważnie wszystko pozamykane, lub nie ma już jak mnie przyjąć bo zawsze jest ktoś pierwszy przedemną :-/...
Wczoraj przed snem zrobiłam sobie maseczkę z ogórka zielonego, naprawde polecam dla osób zmeczonych lub nie wyspanych, super działa na worki pod oczami i sińce.
A po za tym człowiek jest bardziej wylozowany...a nie każdy ma czas na bieganie po salonach, a takie domowe małe SPA świetnie działa.
Na dzisiaj to tyle.


Pozdrawiam buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz